YVI Ruby Winter 2019 update

Lees meer over alle wijzigingen, uitbreidingen en nieuwe functionaliteiten

What's new?

We zijn achter de schermen altijd bezig met het verbeteren, uitbreiden en vernieuwen van onze software. Op deze manier is de software van YVI Application Family altijd up-to-date voor jou! Hieronder praten we je bij over de laatste wijzingen, uitbreidingen en nieuwe functionaliteiten.

Maak jij nog geen gebruik van onze software maar ben je wel geinteresseerd? Vraag vrijblijvend een demo aan en probeer YVI Ruby zelf gratis uit!


Stamgegevens

  • Automatische nummering van relaties, debiteuren en crediteuren
    • Bij debiteuren en crediteuren kan je een beginwaarde instellen waarna hij vanaf dat nummer automatisch gaat doornummeren
  •  Bepaling van het verkooptarief bij urenregistratie
    • Binnen Ruby zijn op dit moment een aantal plekken beschikbaar waar uurtarieven kunnen worden vastgelegd. In deze update is het mogelijk om zelf de prioriteit op systeemniveau vast te leggen van welk niveau het uurtarief overgenomen dient te worden.
  • Het aantal tekens voor het websiteveld is uitgebreid
  • BTW nummer toegevoegd aan stamkaart
  • Sorteerfunctie toegevoegd binnen relaties
  • Relatienaam velden uitgebreid met meer karakters
    • IBAN : 34
    • Rel.afdeling: 75
    • Rel. naam:50
    • Naam bank:40
    • Relatie code:40
    • BIC code:40
    • Filter actieve / inactieve relaties en werknemers in het relaties- en werknemersoverzicht
    • Administratienaam veld is uitgebreid naar 50 karakters

 

Projecten:

  • Meerwerk binnen projectfasen en taken is zichtbaar gemaakt in de grafieken
  • Tonen van factuurnummer bij mijlpalen
  • Zichtbaar of een fase actief of inactief is (fasen & taken)
  • De aanneemsom per fase zichtbaar zonder doorklikken (fasen & taken)
  • Afwijkende factuurpartij kan worden aangegeven bij het project
  • Kunnen sorteren van Mijlpalen binnen het project
  • Memo velden toegevoegd aan project en fase

 

Urenregistratie

  • Blokkeer/deblokkeer de urenregistratie van een maand (voorheen alleen per week)
  • Uren kunnen boeken op projecten in offerte status

 

Facturatie:

  • Het toe kunnen voegen van een ‘lege’ factuurregel aan een bestaand concept
  • Voeg de termijnstaat/factuuroverzicht als bijlage bij factuur toe
  • Het logo factuur en logo e-mail verschillend formaat
  • Pas de betalingscondities aan per project
  • Format van euro’s in factuur is aangepast
  • De tekst bij de memo van de betalingsconditie wordt geprint op de factuur
  • Zoek in de lijst met conceptfacturen op projectcode of -naam
  • Stel op administratieniveau een bcc in bij het digitaal factureren

 

Inkoopfacturen:

  • Een widget met geboekte inkoopfacturen, waarde en gekoppeld project in dashboard
  • Het factuurnummer wordt getoond bij gefactureerde inkoopregels
  • Boek credit inkoopfactueren
  • Splits in of wijs inkoopfactuur bedrag toe aan meerdere projecten

 

Rapportage:

  • Meer mogelijkheden in het rapport projectresultaat
    • Tonen van fasetotalen. Aanpassing clustering per fase. Uitbreiding van de excel rapportage met meer detailniveau’s (fase-subfase)
  • Een conversietool (uren, omzet- en kostenwaarde)
  • Koppeling CATS taken aan Ruby
    • Binnen Ruby kunnen handmatige acties en controles overgenomen worden door de applicatie zelf. Wij noemen deze tool CATS(taken). Wij leveren standaard taken die tot op zekere hoogte custom ingesteld kunnen worden
  • Restyling van het project scherm
  • Sorteren van de mijlpalen
  • Toevoeging van filters en kleuren in rapport projectresultaat