Om jou het maximale uit YVI Ruby te laten halen geven wij verschillende trainingen. Het doel van deze trainingen is jouw in te laten zien hoe jij optimaal gebruik kan maken van onze software. Bekijk hieronder welke trainingen wij geven en welke voor jou geschikt zijn.
Administratie en Beheer: in deze training van 1 dag leer je alles over het beheer van YVI Ruby en hoe iemand met de rol 'administratie' optimaal met Ruby kan werken.
Lees meer
Projectmanagement: Tijdens deze training leer je binnen 1 dag hoe je als projectleider de software op de juiste manier gebruikt en ben je meteen op de hoogte van de nieuwste functionaliteiten.
Lees meer
Power BI Basics: In deze training laten we je in 1 dag zien hoe het programma werkt en hoe je data in Excel kunt gebruiken om tot een efficiënt en visueel dashboard komt.
Lees meer
Power BI Advanced: Tijdens deze training gaan we in op de database van Ruby en hoe deze te gebruiken is om visuals te maken.
Lees meer
Wij geloven dat een sterke start onmisbaar is voor een succesvolle uitrol. Daarom pakken we de onboarding praktisch en op een degelijk onderbouwde manier aan. Uiteraard is er áltijd ruimte voor eigen inbreng. Liever direct naar de praktische info over YVI Ruby? Kijk hier en vind alle relevante informatie over professionele projectmanagementsoftware voor jouw bedrijf.
1. Interne overdracht
Na akkoord vindt er een interne overdracht naar onze consultant plaats.
2. Sterke start: praktisch projectmanagement
Het project wordt opgestart door duidelijke afspraken te maken over de planning en de taken, zodat de verwachtingen over en weer helder zijn. Ook stellen we een projectgroep, inclusief key-users samen. Dat helpt om intern alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Bovendien kijkt elke gebruiker vanuit zijn of haar eigen rol naar het pakket en dat levert waardevolle informatie op.
3. Het vervolg: doorlopen van het proces
In deze stap nemen we het werkproces door, praten we over klantafspraken en -gesprekken, bespreken we welke behoeftes er zijn rondom rapportages en stellen we de doelstellingen van de nieuwe applicatie vast.
4. Ons huiswerk
We verzamelen alle stamgegevens en maken standaardtabellen aan zodat het raamwerk goed staat. Samen nemen we scenario’s door: dat doen we met verschillende key-users in meerdere sessies. Vervolgens evalueren en verwerken we de verkregen testresultaten en plannen we trainingssessies in die zijn gebaseerd op de geformuleerde gebruikersprofielen.
5. De conversie-fase
Hierin bespreken we de concrete aanpak, gebaseerd op de verkregen info uit stap 4. Samen bepalen we welke gegevens geconverteerd mogen worden: lopende projecten worden bijgewerkt tót de dag van de live-gang en vervolgens realtime overgezet naar de nieuwe applicatie. Dat geldt overigens ook voor alle andere relevante data, die we in voorgaande stappen samen vastgesteld hebben.
6. Live-gang
De daadwerkelijke overstap: we kunnen van start! Uiteraard zijn we, door inzet van onze go-live support volledig beschikbaar voor het beantwoorden van vragen.
7. Oplevering
Na een succesvolle live-gang leveren we definitief op.
8. Periodieke evaluatie
Uiteraard blijven we continu met elkaar evalueren. Wat kan er beter? Welke functionaliteiten missen er nog? Hoe kunnen we nóg optimaler helpen bij je projectmanagement?
Naast de uitgebreide onboarding die we gezamenlijk doorlopen staat onze afdeling Customer Support continu, via telefoon, e-mail of chat tot je beschikking voor het beantwoorden van vragen. We kunnen direct op je scherm meekijken, zodat je snel weer aan de slag kunt. Uiteraard bezoeken we ook graag je bedrijfslocatie als daar behoefte aan is. Daarnaast organiseren we regelmatig exclusieve workshops waar je ander YVI-gebruikers ontmoet waarmee je ervaringen uit kunt wisselen. Ook bespreken we tijdens deze bijeenkomsten graag of er nog functionaliteiten missen en hoe we je verder kunnen helpen om je nog beter te ondersteunen. Wij gaan voor langdurige relaties en willen, naaste de werkprocessen, ook graag de klant áchter het proces leren kennen.
Naast het YVI Ruby- en het YVI Corpex-pakket ontwerpen we ook graag maatwerk voor je, bijvoorbeeld zoals de op maat gebouwde app waar Francois de Rop, van The Inside zo enthousiast over is. Een voorbeeld van de mogelijkheden:
Naast de gangbare hulp die we bieden bij aanschaf van een YVI Ruby- of YVI Corpex-pakket, helpen we op een dieper niveau om flows te automatiseren door In gesprekken met de probleemeigenaar tot de kern van de (informatie)behoefte te komen. Op basis van deze analyse onderzoeken en bepalen we welke oplossingsrichting of combinatie van oplossingen we het beste met elkaar kunnen kiezen. Door inzet van de juiste tools, ontwikkelingen en resources (functioneel en technisch) in samenwerking met de opdrachtgever, realiseren we doelstellingen. Niet ‘zomaar’ beginnen dus, maar via een praktisch en strategisch wel doordacht plan.
Dankzij de koppeling, met Power BI heb je direct inzicht in relevante stuurinformatie voor je bedrijf. Je ziet in één oogopslag hoe het gaat met de realisatie van je KPI’s, waardoor je in staat bent om tijdig bij te sturen als er iets niet conform planning loopt. Heb je hulp nodig met het bepalen van de juiste KPI’s voor jouw organisatie? Of wil je graag sparren over hoe je deze KPI’s dan concreet koppelt aan de strategische doelen van je organisatie? Neem contact met ons op, we zetten onze ervaring graag in om samen ‘the next level’ te bereiken.
We komen graag langs om een oplossing met jou te bespreken.